Tecrübeli anneler bebeğimin ateşi sürekli yükseliyor düşmüyor bana yardımcı olabilecek biri var mı. Not: acibadem acilden geldik kan vs aldılar dekort ve calpol şurup verdiler 2 saat sonra ancak 36.9 u gördük 12 saat geçti tekrar tekrar ateşi yükseliyor 4 aylık olduğu için çok tedirginim hemşire olmama rağmen tecrübeli anneler gerçekten daha önce yaşamış olanlar yazabilir mi