Kızlar 36.2 deyim dünden beri asla geçmeyen bı mide bulantım var afedersiniz ağzıma geliyor ama asla öğürmuyorum kusmuyorum boğazım yanıyor sıfır uykuylayim perişanlık ve bu zamana kadar hiç bulantı yaşamadım bunun için doktora gitsem ilaç vs verir mi bu saatten sonra yoksa katlanicak miyim normal mi won haftalarda