Arzu343434 Merhaba yenidoğan bebeği hastaneye falan götürmek için nasıl bi tulum aldınız nerden mesela çok kalın mi almak lazım resim atar mısınız .trendyol ve ya waikikiden almayı düşündüm
Se_lin Arzu343434 nerede yaşadığınızlada alakalı olarak tercih yapabilirsiniz. Ben kalın aldım sonuçta yenidoğan bebek vücut ısısını kontrol edemiyor. Ben LCW dan aldım. Hangi şehir de yaşıyorsunuz.
Arzu343434 songul_21 anasayfada sol tarafta resim yükle var tıkla açılan sayfaya resmî yükle diyorsun sayfa altında link veriyor linki kopyala daha sonra istediğin yere yapıştır yapıyorsun
Minigiim-vebenn52 Yenidoğana tulum giydirilir öyle mont şeklinde olanlardan bilemedim kundak mı yapılır tek almak lazım mı tulum bende kararsızım
Papatya123_ Arzu343434 3 4 aylık olmadan tulum giydirmek biraz zor oluyor canım ben iki battaniye kullanmıştım çok küçükken çıkarttım ama hiç hasta olmamıştı
songul_21 Arzu343434 estağfurullah ne zahmeti ama alacaksınız Trendyoldan değil Instagramdan ilkgünbebe sayfasından alın. Satıcının sayfası orda daha uygundu fiyatı
Papatya123_ Arzu343434 Rahat edebilir derseniz olur tabi ben çok küçükken peluş kıyafetlerin tüy yaptığını düşünüyorum 🙂 tercih meselesi birde kalın olması gerekir içinin bazı peluşların içerisi ince oluyor ve kışım dişarısı çok soğuk oluyor 🌸