Güzel annelerim merhabalar.
4 kasımda Serklaj oldum, çok şükür kanama vs olmadı bu güne kadar da dayandık.
Ama son 2-3 gündür yattıkça ağrım oluyor benim kasıklarımda, ayağa kalkıp yürüyünce geçiyor ama yatarken inanılmaz ağrım oluyor tam kasığımla bacağımın arasında. Sanki vajende de gerilme oluyor gibi hissediyorum. Dün randevum vardı herhangi bir problem görülmedi şükür ama ağrılarım geçmiyor yattıkça