Momgirl1 Yaptıran çok kişi var ben 14 haftalığım ilk gebeliğimde de yapmıştım şimdide yapıyorum, boncuk ağda kullanıyorlar zaten kuaförler normal ağdadan daha az acıtıyor, pudrayı da hem ağda derine yapışmasın acısı azalsın diye hemde terleyen bölgelerde apda güzel tutsun diye kullanılıyor ben özel bölge ve koltuk altıma Pudra mutlaka kullanıyorum