Kızlar bebeğime kavuşalı 3 gün oldu dünyanın en güzel duygusuymuş gerçekten resmen aşık oldum. Dünden beri ayaklarımdan çok fazla ödem var bunun için ne yapabilirim? Sütüm de yeni yeni artıyor ama bebeğim tam ememiyor, sürekli emziriyorum ama yine de doymuyor gibime geliyor makineyle sağıp sağdığım sütü veriyorum emme işini tamamladıktan sonra doğru mu yapıyorum bilmiyorum, tecrübeli anneler yardım istiyorum 🫶🏻