Elifff7272 Bende de oluşmuş ilk doktorum korkutucu şeyler söylemişti. Başka bir doktora gittiğimde kist hakkında hiçbir şey söylemedi ben sordum var mı diye o da önemli bir şey değil hamilelikte olan ve kendiliğinden kaybolan bir şey demişti için rahat olsun bir şey olmaz inşallah 🙏🏻