Ozay1 1,5 yıldır evliyim prezervatifle korunuyorduk ,4 aydır korunmuyoruz hamile kalmak istiyorum ve olmuyor kenimi çok kötü hissediyorum.. hastaneye gittim kontrol yapıldı ve herşey normal denildi.
Raziye2020 Ozay1 kendini kötü hissetme kafana takma ben 1 buçuk senedir korunmuyorum kafama cok takiyorum biliyorum ki kafama taktigim icin olmuyo kafana takma olur kimden duyduysam boyle dediler
1palyaco Ozay1 bende hemen kalamadım . Stres yapmayın ben ne zaman oluruna bıraktım hamile kaldım. Eğer ki kontrollerinizi yaptrdıysanız değerlerinize vs baktırdıysanız yani bir sağlık sorununuz yok ise tek nedeni stres . Acaba oldu mu olacak mı diye düşünmeyin kafanızı rahat bırakın . İnşallah en kısa zamanda güzel haberlerinizi alırız 🌸
Cerensolmaz Ozay1 ben 3 senedir evliyim hala çocuğumuz olmuyor sizi çok iyi anlıyorum insan ister istemez üzülüyor stres yapıyor yapmamız gerekiyor ama insanın elinde olmuyor. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🤲🤲
bbaby44 Ozay1 canım 4 ay dan 1 ay cık zaten hasta oldugun günler de var bu sürecte 3 ay diyelim 3 ay zaten minimal bir süre 1 yıl devam eden korunmasiz ilişkiye ragmen olmazsa o zaman doktora gidersin muayne olursunuz :) daha yeni başlanmis acele etmeyin :)
Raziye2020 Ozay1 ah ah bilirim o halleri taktigini bilenler soylesin bize😢 doktora gittinmi bisey falan varmi bende pcos var o yuzden olmuyo
Syda78 Canım benimde 7-8 ay hiç korunmadığımız halde olmadı sonra bi arkadaşım ne kadar düşünür stres yaparsan olmaz alışına bırak nasip dedi bende öyle yaptım o ay adetim 1 gün gecikti asla umudum olmayarak test yaptım hatta o kadar umudum yoktu ki test yaptığımı unuttum lavaboya girdiğimde bir baktım çift çizgi hemen sağlık ocağına gidip kan verdim emin olmak için sonucum pozitifti. Sende çok kafana takıp stres yapma Allah en kısa zamanda nasip eder inşAllah♥️
Sevvalll42 Ozay1 şimdi şöyle biz hamile kalmak için ilişkiye girdiğimizde illa hamile kalcaz diye bişey yok hayırlı vakti zamanı vardır birazdaha deneyin olmazsa bi çaresine bakarsınız yine bizde 3 aydır deniyoruz bakalım bu ay olcakmı
Derin11 Ozay1 bende 4 ay denedim 4. Ay tuttu. Ama oncekilerde kafama o kadar çok takiyordum ki anlatamam etrafımdaki herkes birer birer hamile kalıyordu ben defalarca hastaneye gittim her şey normal dediler eşimi bile götürdüm doktor daha erken kontrol için yeni baslamissiniz denemeye diyip eşime bakmadi bile. Sonra 4. Ayda o kadar yoğun bir ay geçirdim ki hem ramazanda hem bayramdi derken ben eşimle sadece 1 kez birlikte olmuştum daha önceki aylar o kadar özen gosterdim ovulasyon testi falan kullandım o aylarda tutmadiysa bu ay zaten gitti dedim o kadar hamile olmayı beklemiyordum yani kafamda da tamamen bu ay gitti şeklinde kurmuştum sonra sürpriz bir şekilde o ay hamile kalmışım ya i demem o ki her şey stresten de kaynaklı olabiliyor en rahat davrandigim ve ilişkinin en az olduğu ay ben hamile kaldım 😊 siz de kafanızı rahatlatın hiç dusunmeyin illaki olacak
Birdemetyasemin Ozay1 bende de herşey normal sadece psos var dediler fakat hsg de tüplerimin tıkalı olduğunu öğrendim lütfen rahim filmi çektirin detaylı bakılsın kan testine göre zaten hep bişey yok diyo doktorlar
isum Ozay1 çok normal, bende 5-6 ay sonra kalmıştım kafanıza takmayın lütfen, kendinizi üzmeyin, bebeğin rahminize düşeceği vakit belli, siz hayatınızı yaşamaya bakın
Asel_27 Ozay1 kafandan ne zaman atıcaksan o zaman olucak bak gör kendimde yaşadım,biliyorum gerçekten çok zor her ay düşünmemek ama bu gerçekten böyle.❤️Bir buçuk yıl korunmadığım halde olmuyodu tedavilerde gördüm her türlü ilaç falan doktorum en son sana sadece vitamin yazıcam üç ay iç ve kafandan tamamem at dedi doktorun degigini yaptim bir ay içtim hiç düşünmedim ikinci ay vitamini içmeye ihtiyaç kalmadı hamile olduğumu ögrendim kendimde sabahsı günü tatile gidicektim onuda iptal ettim o yüzden 😂.inşAllah Allah isteyen herkese versin❤️
Hulo2105 Ozay1 canım zaten doktorlar 1 yıl korunmasız ilişki yaşayın olmazsa başka yöntemler deneriz diyor daha 4 ay olmuş bekleyin. İstersen eşine de baktırın.
Selinmoon Ozay1 ben de 7. Ayımda hamile kalmıştım üstelik eşim ve bende hiç bir sorun yokken . Sağlıksız gebelikti kalbi durdu daha sonra kürtaj oldum . Çok şükür 1 adet gördükten sonra tekrar hamile kaldım. Allahtan her zaman hayırlısını iste önemli olan sağlıklı olması . Eninde sonunda olacaksa Allah’a bırak ❤️
Anneoluyorumm00 Ozay1 canım bende ilk hamileliğimde bir yıl onunla korundum 6 ay sonra oldu, bunda da yine 6 ay sonra oldu yani stres yapma canım normal bide benim eşimde sperm sorunu olmasına rağmen sen kafaya takma akışına bırak Allah’ın izniyle olur inşallah 🤲 bide ovlasyon yap yumurtlama günlerini bulmak için
Nur_Y Ozay1 4 ay çok kısa bi süre bide korunduktan sonra hemen olma ihtimali düşük ben 1 senedir korunuyodum 4 5 ay sonra oldu doktora da gitsen 1 sene olmadan bişey yapmiyolar
SibaLuna Ozay1 benim de ilk gebeliğim 9. Ayda olmuştu maalesef kalbi durdu ve kürtaj oldum, sonrasında nasıl olsa hemen olmuyor diye takmadım ve ilişki sıklığı da az oldu ve kürtajdan sonraki ilk korunmadığımız ay hamile kaldım. Benim rahmim ters ve ters rahimliler için şunu öneriyorum siz yüz üstü yatın eşiniz arkada olsun ilişki bittikten sonra ayağa bile kalkmayın o şekilde uyuyun ben o şekilde hamile kaldım