Kızlar merhaba ilk hamileliğimde isteyip denediğimizde hemen çok şükür ilk ayda hamile kalmıştım 2 buçuk yasında bir oğlum var ikinci hamileliği düşünüyorum 5 aydır deniyoruz hep negatif kontrole gittim herşeyim normal bu ay ovulasyonla denedim yumurtlamam çatlamam hepsını gördüm değerlendirdik sizce ne zaman test yapayım adetime 4 gün var. Hala devam ediyorum ovulasyona bugn son yaptım artık bırakayım dmi ? Testleri yükleyecektim yükleyemedim