Merhaba kızlar benim doktorum gece geç saatlerde muayeneye çağırıyor aynı zamanda devletle de anlaşmalı doktor sabah devlet hastanesinde ikili tarama testi için ultrason ve kan tahlili verdim ancak sorun şu ultrason ölçümümü maalesef bir hekim değil hemşire yaptı doktorların çoğu ameliyathanede olduğu için sizce yanlış ölçüm vesaire gibi şeyler olabilir mi