Merhaba anneler bugün 35+2 oldum zeynep kamil ve çekmeköy tıp takipliyim bugün her zaman olduğu gibi Zeynep Kamil’e randevum vardı ve her zaman olduğu gibi Doktorum yoktu stajyer vardı stajyer Benim dediklerim ne ona sorduğu sorularla muayene yapmaya çalıştı 5 dakika anca ultrasonla baktı cinsiyetinden bile haberi yok bana soruyor bana 40 haftalık olduğunu söyledi 5 hafta önden gittiğini gördüğünü söyledi çocuğumun yani doğurmam lazım şu anda ona bakarak dayanamadım özele gittim ve bana Doktor dedi ki 2 hafta önden gidiyorsunuz Üstelik kilosu daha 3 kilo boyu da 48 santim doğum pozisyonu almış Gayet her şey güzel dedi Çok şükür Ama devletteki o stajyer ne doğum pozisyonuna geçtiğini söyledi 40 haftalık olduğunu 5 hafta önden gittiğini Bebeğimin çok iri olduğunu kilosununda 3,5 kilo olduğunu söyledi ama özeldeki tam tersi şeyleri söyledi 2 kilo 968 gram bebeğim ultrasonunda 400 gram yanılma payı var dedi Gayet her şey güzel bir şekilde açıkladı özeldeki benim şimdi sizden ricam takipli olduğunu Devlet Hastanesi ve doktoru var mı En azından stajyerlere kalmayacağım bir doktor çünkü şu 8 aydır gördüm stajyerlerin haddi hesabı yok Doktor da yerinde olmuyor 10 tane stajyere denk geldim Onu da birbirinden beter hepsini ayrı ayrı derdimi anlatmak zorunda kalıyorum şeker ve Tansiyonum var şekeri diyette dengeledim ilaç kullanmamak için tansiyonu kardiyoloji tansiyon horter takıldı tansiyon çıkmadı ama kadın doğumda çıkıyor Ne hikmetse benim Tansiyonumu ölçerken tansiyon aletleri error veriyor yani bir sürü bir sürü şey şimdi sizden ricam Adam akıllı bir devlet hastanesi diyeyim doktor Çünkü artık son ayındayım yani bir ay var ama bebeğim döndü hatta dün akşam döndü ben bunu hissettim O yüzden adamakıllı bir doktora gitmek istiyorum doğumumu orada yapmak istiyorum Zeynep Kamil’i öneriyorlar ama yani doktorlar yok stajyerler okuldan çıktığı gibi oraya gelmiş ve hiçbir şeyden haberleri yok önerebileceğiniz bir doktor var mı Ama gerçekten iyi diyebileceğiniz şöyle de olabilir uygun güzel temiz bir özel hastanede olabilir malum her şeyin fiyatı uçtu ama özelde daha iyi bakıldığı için insan tereddütte kalıyor ikisine de açığım Sizden ricam önerilerinizi bekliyorum