Asuala umrumdadegil tam 37 deyim hiç bir sancim biseyim yok sadece artık agirlastigim icin bel ağrım mide yanmam gibi şeyler oluyo yalanci sanci falan bsiey yok geleceği yok galiba 😅
-Annem umrumdadegil Ahh sancı ahh 🥺 üzümlü kekimm çok bekledim ama yaşamadım o sancı denilen seyleri 😂 o yüzden seni bu konuda aydinlatamayacagim😅 Zorla dogurturlar oglusumu geleceği yoktu daha 40+ 3 e donuyorduk beyefendiyle en son 😂 Şimdi 2 haftalık olduk bile 🤭🙏🏻☺️
KuzeyinAnnesi10 umrumdadegil 35 deyim büyük ihtimalle sancım var düşük düşük agrim oluyor ama çoğalmiyor henüz.
Aybarssmom_ 35teyim ben de henüz yok ama bebek çok toplanıyor yani buna mı yalancı sancı deniyor tam bilmiyorum ama
Gsanalika58 esra34_ bende 37 deyim 3 cm açılmam var :) ama san ı hiç yok suyumda yok doktor bekletiyor
Aybarssmom_ umrumdadegil hayır ama yürürken bazen çok ağırlık hissediyor gibi oluyorum. Belim, sırtım daha çok ağrıyor kasıklarım da ağrıyor, bazen idrar yapıktan sonra da sancılanır gibi oluyor sebebini anlamadım
esra34_ umrumdadegil evet yaağtılar oldunda eşim dıyo doğuruyon mu yok be oda beni kandırıyor dıyorum bende😂
Zynp_ese55 umrumdadegil baya zor oluyor canım ya yürüyemiyosun sağa sola dönüp yatamıyosun tuvalete bile zor çıkıyosun o kadar yani
esra34_ umrumdadegil aynen öyle 😂 cok ağrı oluyor zavalı eşim bi umutlanıhor gelıyor dıye ağrım geçinde artık onunda modu dusuyor sen doğurmasın dıyo😂
esra34_ Aybarssmom_ bilmiyorum ki bazen klozeten istemsiz kalktım oluyor ağrıdan ama bi türlü de doğmuyor minik