Ozlemyldz Allaha hep dua ederdim hamilelikten önce 🙏🏻 Allahım hamileliğimde ilk tiksindiğim şey sigara olsun derdim. Çok şükür ki daha hamile olduğumu öğrenmeden sigaradan tiksinmeye başlamıştım. Yakıyodum yarım söndürüyodum eşim bu durumu çok garipsiyodu çünkü ben sigara içmeyi çok seven bi insandım. Çok zevk alıyordum sigara içmekten. Aradan en fazla bi hafta geçti. Ben hamile olduğumu öğrendim ve şok oldum çünkü planlı bi gebelik değildi. Çok şükür Rabbime hem bir bebek verdi bize hemde sigarayı bıraktım dualarım kabul oldu. Olayı özellikle anlattım psikolojik olmadığını anlatabileyim diye. Şuan eşim sigara içiyor ve üstünden ne kdr zaman geçerse geçsin kokuyu alıyorum ve inanılmaz tiksiniyorum. İnşallah darısı sana olsun. İçmesen çok çok iyi olur ama içiyosun diye de çok kahretme kendini çünkü benim annem 2 gebeliğinde de sigara içmiş. Özellikle geceleri uykusundan uyanıp aşerer gibi kalkıp sigara kahve içiyormuş. Dua edicem sana inşallah bir an önce bırakırsın herşey bebeklerimiz için 🙏🏻 Mutlu hamilelikler diliyorum hepimize ❤️