Aselseda Uyku denilen bisey kalmadi gece kusu oldum ben tavana tavan bana bakior 🙂 siz de durum ayni mi
Mrvcldr Aselseda aynen 4 ü görüyorum en erken gündüzde kafamı kaldıramıyorum 😂 her gece erken uyicam diyorum sonra kendimi salonda buluyprum😂
Aselseda MinikAdam olabilir canim bnim de yuzum gozum hep sis :/ uyku duzeni yok aslinda bi bakima bizim icin iyi alistirma oluyor bebisler gelince ztn uyku olmicak
Elfn Aselseda şimdi uyuyamayınca gündüz acısını alıyoruz bebecikler olunca gündüz de uyuyamicaz bence bizim şimdiden güzel güzel uyumaya alışıp vücudumuzu dinlendirmemiz lazım 😂😂
Tubii Elfn bizim bebisler simdiden uyutmuyolar daha cok kucuk olmlarina ragmen doguncada uyutmucklar sanirim😂akilli bidiklar
Elfn Tubii kesinlikle ben uykuya çok düşkün bir insandım tabi hamilelikle ve çocukla beraber o düşkünlükte uçup gidecek sanırsam 😄 sağsalim doğsunlar da uyutmasınlar ya ❣🙈
Nagis Tubii ben geçenler griptm hala giribim ama o zamanlar çok kotuydm ne uyku ne birşey bide kotu rüyalar piskoljim bozulmuştu okuyodm hep ama yine görüyordum