miniksevdamm keşke bu söylediğinizi anlayabilseler ben bunu demeye getirdim yemediğim hakaret kalmadı burda, hepsini engelledim 🙏 yani afedersiniz ta bka her şeye zaten para veriyoruz yok herkesin durumu yokmuş,biz onlara kendilerini yetersiz hissettiriyomuşuz,özençsiz,hevessiz anne mi oluyorlarmış yaptırmayınca,yok telefonları çok pahalıymış çok iyi fotoğraf çekiyormuş, fotoğraf çekimine para vermek gereksizmiş ay ne gereksiz yorumlar vardı. Üstelik kimse bunlara yaptırayım mı diye sormuyo,model fotoğrafı istiyor kadın. Valla biz gerekirse kredi çekeriz dedik ama baktık ailelerimiz destek olmak istiyor yükümüz hafifledi rahat rahat heves ettiğim her şeyi de yaptırırım gayette 🙏 Kayınvalidem yeni doğmuş buzağısını yavruma doğum hediyesi olarak verdi. 3 bilezik alacak paramız da var artı olarak biz üstelik öyle zengin bir aile değiliz eşimle ben öğrenciyim sadece eşim çalışıyor. Benim ailemin maddi durumu çok iyi evet kayınvalidemin de şehirde evi damı yok ama köyde durumu gayet iyi mallarından,tarlalarından iyi kazanıyor Rabbim daha çok versin 🤲 Benim anlamadığım bir şey daha var bu insanlar neden maddi durumu iyi olan insanlara saldırma peşinde? Çocuk benim,para benim,zevk benim. Daha bir,iki hafta öncesine kadar bende maddi sıkıntılar yaşadım acaba nasıl olacak bebeğimin ihtiyaçlarını alabilecek miyim diye çok düşündüm ama çok gereksiz yere sıkıntı etmişim. Her şey bir şekilde yoluna giriyor.
Çekime gereksiz diyenler hamilelik,hastane çekimini geçtim onlar zaten cepte, ben evlenirken yağmur çok yağdı kına ve düğün dış çekimim ertelendi haftaya dış çekimim var buna da gereksiz derler, desinler 😂🌝🥳 bu hayata kimseyi memnun etmeye gelmedik,mutlu olacağımız şeyleri yapacağız malesef 🫠🐣❤️