
Yahu niye birbirinizle kavga ediyorsunuz. Kiminin bütçesi var, kiminin yok. Bazısı bu tarz şeyleri gereksiz görür, bazısı görmez. Ama burada annemiz yaptırmak istiyorum. Ne yaptırayım diyor. Sizden sadece model istiyor. Siz yok yaptır, yok yaptırma diye kendi aranızda tartışmaya giriyorsunuz 😅
Ben başta gereksiz gördüm. Sonra fotoğraf çekiminde kullanırım ve tek saklayacağım şey bu olsun anlamlı olsun istedim. Sonra param yoktu. Annem verdi paralı oldum. Yani tüm düşüncelere sahip olabilir, sonra da fikrimizi değiştirebiliriz. Birbirinize kızmayın 😅