Use12345 Haftadayim bazen bebeğimi hissediyorum ama o mu değil mi bilemiyorum tam olarak karnın hangi bölgesinde hissetmem gerekiyor bu hareketleri 😂
ardaada Use12345 o haftalarda böyle pıt pıt gibi minik hareketler oluyordu benim daha çok alt bölgede oluyordu
Use12345 ravzae demii bende alt taraflarda hissediyorum o degil saniyorum biraz daha yukarida hissedicegimi saniyorum
ravzae Use12345 yukarıda hissetmek 25 leri geçince daha net oluyor ben yeni yeni yukarda hissediyorum hep makat geliş olduğu için alt tarafta hissediyordum teklelerini sizde ileriki zamanlarda yukarıda hissederseniz muhakkak