Ziynetdefne16 Kızlar karnıma 15 dk dir kramp mı bebekmi anlamadım hareket var bebek hareketi ama karnım kasılıyor kramp giriyor gibi çok fena aciyor bebek hareketi acıtır mı yoksa kramp mı bu
Knergiz Ziynetdefne16 yalancı kasılmadır merak etmeyin normal 31. Haftamdayım bende de başladı. 2. Gebeliğim bu arada. Bundan sonra daha çok olacak doğuma kadar 😊
Didemm91 Uzanıp dinlenince geçiyorsa kramplar endişe etmenize gerek yok diye biliyorum. Sol yana yatınca da bebek hareketlerini ayırt edersin zaten.
Ziynetdefne16 Didemm91 uzanırken oldu zaten sağ tarafımda toplanıyor gibi oldu ağrı girdi sonra bebek dondu falan anlamadım kramp mı bebek mi hareket ederken ağrıtıyor
Ziynetdefne16 Yagizinannesi_ sağ tarafımda toplanıyor gibi oldu baya acıdı ama bebekte tekme atıyor ayırt edemedim birkaç kere oldu
M112 Araliklarini takip et düzenli yarım saate veya 1 saatte geliyorsa ve 1 dakikada bitiyorsa doktora git. Düzensiz gelip geçiyorsa kokma
Ziynetdefne16 M112 şimdi yok bazen oluyor ama bu gönderiyi attığımda ard arda 3-4 defa oldu ondan dedim kasılmamı acaba yani birde ağrıyor ki sanki sert bir cisim batıyor gibi
Ziynetdefne16 Knergiz benim de ikinci gebeliğim ama inanın ilk hamileliğim de ne zaman başlamıştı nasıl birseydi hatırlamıyorum aralarında 7 yıl var çünkü sağlıkla kucağınıza alın insallah
Ziynetdefne16 ruveyda123 evet bir yerde sanki bebek toplanıyor gibi sonra yumuşuyor ama ağrı oluyor toplanmada
Knergiz Ziynetdefne16 amin inşAllah sizde hayırlısıyla kucağınıza alın inşAllah 🥰 benim tecrübelerim taze 16 aylık olacak oğlum var geçen sene doğum yaptım 😊
ruveyda123 Ziynetdefne16 magnezyum kullanıyor musunuz peki dediğiniz şey kasılma çünkü dünde ben aynı sevepten acile gittim natde sancım çıktı doktor hemen magnezyum başladı
Ziynetdefne16 ruveyda123 inanın kullanmıyorum perşembe gideceğim doktorumdan isterim olmadı ama magnezyum suda çözülen tabletlerden olmayan varmi acaba onları hayatta içemiyorum hap filan oluyor mu onlar da
ruveyda123 Ziynetdefne16 hap olarak veriliyor yinede kasılmalarınız geçmez artarsa bence acil nstye girin derim çünkü bende açıklığa bile baktılar kasılmalar çoktu