Esmatskle Kızlar siz bebek için hangi marka deterjan ve yumuşatıcı tercih ettiniz hangi marka daha iyi ?
tunasmom Esmatskle bebeklerde yumuşatıcı önerilmiyor. Ben siveno kullanıyorum deterjan olarak içeriği temiz bir ürün
tugcesakzci Esmatskle deterjan siveno fakat yumuşatıcı almadım çünkü kullanılmasını tavsiye etmiyor doktorlar
mervemurat16 Esmatskle ben uni baby yenidoğan aldım.Yenidoğan için yumuşatıcı pek önerilmiyor ben yedek amaçlı aldım ama büyük yaş için.
T_tugba Green clean kullanıyorum ben. Kızım 2,5 yaşında. Yeni gelecek bebeğime de onu kullanırım. Siveno da güzel diyorlar ama kullanmadım onu hiç. İndirim varsa bunlardan birini alabilirsiniz. Yumuşatıcı hiç kullanmadım gerekte yok zaten