Gamze_yildirim Pakize1 Alin de az duyulmuş isim çok hoş ikisi birlikte de çok uyumlu olmuş ☺️kötü yorumlari kesinlikle takmayın içinize sindiyse isim koyun
Pakize1 Gamze_yildirim teşekkür ederim Alin isminin anlamak bence çok hoş oğlumun ismide Ayaz uysunlar diyede koymak istiyorum 🌸