Yakut16 gamzecgr bende 33 haftalık gebeyım doktor sancım var dedı ama 1 satte 3 kere olması lazım dedı
gamzecgr Yakut16 evet 20 dk aralıklarla 3 sancı çıkarsa doğum sancısı oluyormuş 32.hafta ucundan döndüm ben bı ilaca falan başlattı önümüzdeki ki pazartesi doğumum var artık Allah nasip ederse
gamzecgr Yakut16 sancı illa ki biraz da olsa çıkıyor artık bu haftalarda normal 3 kere çıkmadıysa merak etmeyin bişi olmaz