Nasıl tarif etsem bilemiyorum ama sanki çarpıntım var parmak uçlarımda bile kalp atıyo gibi tansiyonum nabzım normal ama sanki nefes alamıyorum çok sesli nefes almaya başladım nefesim yetersiz kalıyo iç sıkıntısı gibi değişik bi his 35. Haftamdayım 33. Haftadan beri böyleyim geceleri daha çok oluyo uyku uyuyamıyorum gündüzleride hep bi uyku hali halsizim sizde benzer problemler var mı?