alitalia naneliseker_ 13 pro maxtan 15 pro maxa geçtim. Gün boyu elimde telefonum ve dizileri vs de telden izlemeyi seviyorum ben o yüzden bir gün anca gidiyor şarjım. Ama eğer video dizi izlemezsem yine aktif kullanımla 2 gün gider. Ben memnunum
naneliseker_ MorKelebek54 tavsiyelerin için teşekkürler canım. Ama sanırım iphonelerin küçük boyutta olanlarını gördüm asiri hoşuma gitti. Tabiki aynı model sanirim 13 14 . Büyük olduğunu kuzenim de demişti büyükten ziyade ağırmış 🤣
MorKelebek54 naneliseker_ kiz yer kaplama derken kapasite olarak ddim yedeklenmiyo telefonda yer olamyinca onu diyorum 😂
alitalia naneliseker_ görüntü olarak çok iyi gerçekten ama ben çok kurcalamadım henüz. Şu çocuğu bir doğurursam bir sürü fotoğrafını çekeceğim 🌸
Gizemd-01 naneliseker_ 14 pro max kullanıyorum 1 gün gidiyor şarjı. Fotoğraf çekmek evet görüntü yakından çok olursa netleşmiyor bi türlü
Hatice--- naneliseker_ eşim kullanıyor 1 gün gidiyor rahat elinden düşmez kullanmadan kullanmaya da fark var 1.5 2 gün de gidebilir çok hasır neşir değilse