Momofthemert
Ay benim olmustu çok tuhaftı yanı bacaklarımın alt ksımı ayaklarım nasıl şişti anlatamam doğumdan sonra bide ağustostu ama 10 gün sürmedi düzeldi ama psikolojimi bozmuştu anwstezi fazla gelince oluyo diyolar doğru mu bilmiyorum tabi ve bütün kilolarım 25_30 günde gitti zaten 10 kilo almıştım 😒 geçicek yani sıkma canını 😊