kdrm Hilallss ben de dün kontrole gittim 37+4 2740 karın çevresi iki hafta geriden geliyor dedi ben bir aksilik olmazsa 18 i sezaryen olacağım. Peki sizde ter sıcak basması oluyor mu konunun dışında oldu ama merak ettim
Hnd_01 Hilallss ultrasonda yanılma payı oluyor.plesenta yaşlanması varsa eğer bebek kilo alımı az olabiliyor.bende 37+6 yım.bana da doktor plesenta yavaş yavaş yaşlanmaya başlamış dedi.merak etmeyin ama bebeğinizin kilosu gayet iyi.😍2.5 kilo iyi bence 🥰
27mart Hilallss her bebeğin gelişimi farklı bizimki biraz minyon doktorum da demişti 36+2de 2600 çıktı kilosu biraz düşük ama gelişimi gayet güzel normal dedi
Hilallss kdrm arada yüzüm bi anda kızarıyor,ama çok terleme vs olmuyo çünkü ince giyiniyorum sıcakladığım için
Hilallss Hnd_01 teşekkür ediyorum 🥰 pazartesi tekrar kontrol yapacak çatı muaynesi ,eğer bebiş ilerlemezse kilosu suni ile doğuma alırız dedi