Nur5516 Kızlar merhaba Bugün kontrolüm vardı doktor Ocean marka omegaMultivitamin-ferro sanol ve dekavit verdi Ocean omega kullanan varmı birde ferro sanol 28 haftalığım bu arada Ferro sanol olan demir ilacıymıs her gebe için veriyoruz dedi
seymakrky Nur5516 evet ferro demir ilacını bende kullanıyorum oceanın da magnezyumunu kullanıyorum çok memnunum vitamini hakkında bir fikrim yok ama o da iyidir diye düşündüm 🙂 Sağlıklı hamilelik dilerim 🌸
Nur5516 seymakrky çok teşekkür ederim ☺️ocean markası çok öneriliyor eczacı en iyisi dedi bakalım kullanıp göreceğiz
esmerrmm Nur5516 haplar bana dokundugu icin kaşık kan ilaci yazdirmistim , omega kullaniyordum , decavitte vermisti ama hic kullanmadim midem cok bulaniyor diye ilk gebeligimde , simdi ikinci gebeligim gene kullanamicam 😪
Nur5516 esmerrmm ya benimde ikinci gebelik dekavit biraz bğyğk diye kullanamadım ilkinde ama bukez yine verdi mecbur kullan dedi iyi bir vitaminmiş
esmerrmm Nur5516 evette işte kullanipp cok kötü olmak var , ilac kullanip birsey yiyemedikten kotulestikten sonra napim ben o ilaci yani 😪, bende kullanmak isterim ama işte zarari kendimize kendimiz halszi gucsuz kaliyoruz bebek her turlu vitaminini emiyor bizden ztn
Nur5516 esmerrmm aslında ben ilaç bğyğk olduğu için içmekte zorlanıyorum onun dışında yan etki yapmıyor Tekrar içmeye çalışıcam
Maisina Ben dr yazdığı kan ilacını kullanmadım. Ferro sanol yazmıştı eğer araştırırsanız içerisinde titanyum dioksit olduğunu görürsünüz ve zararlı bi madde maalesef. Ben onun yerine osende markasının demir ilacını kullandım şu anda da rc farma nın demir ilacını kullanıyorum demirim de gayet iyi
esmerrmm Nur5516 acaba ikiye kirip icmekte bi sakinca varmi doktoruna sorsaydin oyle daha rahat icersin , bide ilaci agzina koyunca en arkaya koy ve agzina bol su al oyle yut hissetmezsin bile.ilaci
Sabrusebat Kızlar kabızlığa sebep olmayan bir demir ilacı biliyor musunuz kabızlık yaptığı için içemiyorum doktorun yazdığı ilacı
Cgdmerl Sabrusebat ben de yapmadı 1 buçuk aydır içiyorum bünyeden bünyeye değişir bence. Ayrıca sizin için ne olursa olsun demir hapını bebeğiniz için içmeniz gerekiyor.
Cgdmerl Nur5516 ben demir hapına 12. Haftada, omega ya da 15. Haftada başladım şu an 18+4 teyiz hersey yolunda çok şükür
Nur5516 Cgdmerl anladıö bana depoların iyi demişti küçükken vermedi anca verdi Hangi markalar kullanıyorsunuz acaba omega ve demiri