4835 allah korusun bebiş sabırsız olur önden gelmek ister bence riske atmayın zaten az kalmış bebiş doğduktan sonra yaptırın derim ama tabi karar sizin normal doğum bile olsa belki ters bir durum olur yine risk tabi dediğim gibi karar sizin işinize karışmak istemem ☺️