Kızlar şuan test haftama var ama burada okuduğum kadarıyla zaten 1 aya kadar anca randevu bulunuyormuş devlete gidenler için söylüyorum.. bende şuan 7+3 teyim 11.haftadan itibariyle yapılıyorya 2 li test şimdiden perinatllojidenmi randevu alıyorduk yoksa doktor yeşil alana kayıtmı açması gerekiyordu yani direk ben alamıyor muyum ?
Birde bu hastanede yapılıyor dimi artık ?