SAyenurUlusoy
İsteğe bağlı sezaryan yok canım devlette bende gidiyorum normal Doğuma teşvik ediyorlar hep suni sancı falan veriyorlar günü geçsede tabi bebekte bi sorun olmazsa normal Doğum Çarşamba günü benim Doğum biçimim belli olucak bakalım gelişim geriliği var bebeğimde 😖 Sezaryan mı normal mi karar vericek 🙏 Sağlıkla gelsinler ama normal Doğum her zaman iyi isteğe bağlı sezaryan haricinden kendini hep normal yapıcam de 💙