Sumeyye_K Gebeliğimin 5. Haftasında belli belirsiz leke gördüm. Endişelenmelimiyim? Bel ağrım ve karın ağrım da var. Doktora gitmeye gerek var mı?
Msydn6 Sumeyye_K yerleşme lekesi olabiliyormuş ama bu haftalarda mı oluyordu öncesinde mi tam emin değilim ben 7+3 teyim şuan beyaz akıntı dışında lekem olmadı biraz bekleyin sonra devam ederse doktorunuza danışıp bi muayeneye gidin bence
Adyali-09 9 haftalığa kadar 2 kere büyük kanama geçirdim sonra kahverengi lekelenmelerim oldu çok şükür progestan ve prolutan iğneyle geçti rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın 🫶