Nasıl gidiyor? Doğumunuzu nasıl istiyorsunuz? Ben prenses normal doğum istiyorum. İnşallah ocak ayında doğumlara zam gelmez tam ocağın ortasına denk geliyor doğumum çünkü
Not: sakarya ada tıp hastanesi 13 bin tl normal ve sezeryan aynı prenses ek ücret isteniyor