Eva41 Kızlar merhaba 3 gün donmuş embriyo transferim vardı bugün 8 günüm az önce erken gebelik testi yaptım sizce var mı? https://hizliresim.com/n8rtlvh
_almirasmom Eva41 bence verın 2 gunde bır takıp ettırın ıcınız rahatlasın ıcınızı tırmalıyan bısıler olmasın😊
Ladyss Eva41 kendi gününü bekle ben öyle yapmıştım. Şimdi düşüktür değerin tekrar vermen gerekir zaten. Cumartesiyi bekle
Hilal2901 Eva41 tedavi ile olmus doktorunun dediği zaman gidip kanını ver insallah olmustur🤲🏻 Rabbim gönlüne göre versin. Böyle erken testler yapma derim kendimce ❤️