Kızlar selam 35+4deyim. Gebeliğimi öğrendiğimden beri Zübeyde hanıma gidiyorum. Yıldız hoca harika bir insan fakat doğum olayında zübeydeden korkmaya başladım gibi aslında yıldız hoca benim hastam olduğunu söylediğinde daha fazla ilgi alaka gösterir dedi ama yakın zaman da orda doğum yapan var mı nasıldı nasıl geçti odalar tek kişi diyo rahat olursun falan dedi ama bilmiyorum yardım lütfen