merhaba. eşimle aramda kan uyuşmazlığı var. rogham iğnesi normal şartlarda 28.haftada vuruluyor anneye. ancak kanama olduğu durumlarda 72 saat içinde hemen vurulması gerekir. zor bir sürüm bir süreç değil. yeterli koruyuculuk igneyle sağlanıyor. ilk bebegimde 28.haftasa vuruldum. dogum sonrası bebeğimle aynı grup olduğum için ikinci bir doz gerekmedi.
ikinci bebeğe hamileyim bunda başlarda çok kanamam vardı. başlarda bir vuruldum. 28.haftada vuruldum. dogumda bakalim bebeğin kanına göre, günümüz az kaldı.