Nur3444ee Arkadaşlar merhaba. 23 yaşindayim 4 aylık evliyim belki yolun başindasin cok dert ediyosun diyebilirsiniz haklida olabilirsiniz ama ekim ayinda yaşadığım seyi hala aklim almiyor sebebini. Doktorumda istanbulda soramadim ona henuz. Başına gelen var mı acaba. Ben pko hastasiyim ergenlikten beri bildigim bir sey 7 ay kadar dogum kontrol hapı kullandim evlenince biraktim. Konu şu ekim ayında 5 tane farkli markalarda test yaptim 5ide silik cizgi cikti hemde 3 farkli gunde yapmama ragmen. En sonuncusunda kan verdim ama negatif cikti. Zaten ekim 19da en son regl oldum dahada olmadı. Neden olabilir acaba.( 1.5 hafta once test yaptim hamile degilim)
FatmaAzra_ Nur3444ee idrar testleri yaniltiyor onlara umit baglamayin hele pco hastasiysaniz bende oyleydim 2 ay hic hastalanmiyordum kesin hamileyim diyordum testte silik ama kan da yok. O yuzden umutlanma doktora git ama once sabırli ol
Nur3444ee Çevremde hiç böyle bir şey yaşayan duymadigim için bir sorun var sanmıştım ama sagolun arkadaşlar sanirim endişelenmem gereken bir şey yok simdilik. Allah insallah hepimizin gonlune gore versin