Ysmnpmk cezveye 1 cay bardak suyu koy içinr bi tatlı kasık kekik at 5 dk kaynat fokurdayınca kapat daha sonra üstüne kapa demlensin o 10 dk bekledikten sonra ılıyınca iç süzerek keyifle içilecek bi cay değil kek ağır oldugu için biraz soğukla ılık arasında olursa tek seferde içmen daha iyi olur günde bi defa dene 2-3 gün her gün yapıp içersen 2-3 gün sonunda getitir canım bazen içtiğinin ertesi günü getiriyor