Hanımlar merhaba 39+5 haftadayım. Hamileliğim normal doğuma uygun şekilde devam ediyor ancak gün içinde birkaç sancılanma dışında herhangi bir doğum belirtisi yok. Cumartesi günü doktor sabahtan geleceksin suni sancı vereceğiz dedi. İlk gebeliğim bu. Çok zor olur mu? Zamanlama doğru mu? Yada suni sancıyla normal doğum olmama ihtimali var mı?