gamzecgr Serba bazı günler bacak ağrısı bende de oluyor ya sanki tüm gün yürümüşüm gibi üst bacaklarım ağrıyor ödemim de yok ama vücut taşımıyor sanırım artik🥲
Kukulikukuli12 Serba 40+1 dogumu gelip geceler 😄 beklemedeyiz 2.dogumum ne sancı var ne acıklık. Sadece klaça kemiğim ve pelviks kemiğim zorlama yapıyor
Serba DeryaE kullanıyorum ama yok yürümek yatmak çok zor böyle giderse normal doğum olamıcak mışım gibi bir his oldu DeryaE
DeryaE Serba bir kaç hafta önce benim de öyleydi ama geçti sonra. Ayaklarınızın altına yastık vs koyun çok aşağı sarkık tutmayın ödem oluşmasın
Serba haticelikkk 7ay çok güzel bir hamilelk geçirdim sona yaklaştıkca zorlanıyorum baya cuma kontrolüm var bakalım bide enfeksiyon da var sanırım ondanda agrı vs oluyor
Ilba_34 Serba son haftalar geçmiyor diyorlardı doğruymuş 🤦🏻♀️ ağrılar fazlalaşıyor ağır geliyor artık her iş
Kukulikukuli12 Buketkayaa01 perşembe son kontrolüm var yine aynı olursa pazartesi yatış verilip suni sancı ile başlatılacak 🤭 İlk bebeğimde öyle olmustu 😄 Artık 19 aralıkda dogumum olur 😄
DeryaE Kukulikukuli12 benim de Perşembe kontrol var ama sezeryanla doğuma gireceğim için 18 Aralık’ta doğum hayırlısıyla ☺️
Kukulikukuli12 DeryaE benım normal o yüzden bekledik bu kadar. Sezaryan olsa 37 38 de alıyorlar hemen 🤭