Ben şu an 13 hafta dört günlük hamileyim birazcık da olsa mide bulantılarım azaldı ve çok garip hamile olduğumu öğrendiğimden beri ağzımda çok farklı bir tat vardı onun da artık yavaş yavaş geçtiğini fark ettim şu an bazen şey oluyor ben de acaba içinde bebeğim yaşıyor mu mide bulantılarım azaldı belirtiler azaldı acaba bebeğe bir şey mi oldu benim gibi bu durumu yaşayan var mı acaba çok merak ettim 🍓