Kubra5034 bende aynı şeyi bi yıl önce yaşadım sağlıksız gebelik dendi bebek haftasını takip etmiyo kalbi düzensiz atıyo kalbi duracak dendi bi hafta içinde durdu 2 buçuk aylıkken kürtaj oldum hiç ağlamadım hep sıktım kendimi sıkmaktan sıkıntıdan fibramiyalji(kas hastası) oldum çok zor bir şey ama insan mecburrn alışıyo kendini çok fazlada yıpratmamak gerek hayırlısı buymuş demek gerek ama yapamıyor insan zor süreçler Allah yardımcınız olsun