Hanımlar merhaba bir sorum olucaktı eğer yaşayan varsa veya çevresinde böyle bi durumla karşılasan. Dün doktor kontrolüm vardı ve alttan muayene etti. (38+1) kanama vs falan olabilir dedi ama eve geldiğimde herhangi bi kanama olayı olmadı gece de lavaboya falan kalktığımda da baktım yine öyle bir durum yoktu. Ama az önce lavaboya gittiğimde kahverengimsi bi akıntı oldu acaba doktorun dediği gibi alttan muayeneden kaynaklı mı? Yoksa nişanım mı geldi? İlk gebeliğim tecrübesizim bu durumla karşılasan varsa yardımcı olabilir mi? 😊