Kızlr 6+4teyim normal ilk muayene için doktora gittim ultrasona aldı keseyi göremedi. Alttan muayeneyle baktı. Dış gebeliksin direkt git tüplerine zarar vermeden aldır dedi. Eğitim araştırma hastanesine geldim. Beta artışın normal gebelik gibi , rahim duvarın kalınlaşmış , çocuğu besleme alanı da görüyorum iki gün sonra beta takibine gel dedi. Başına gelen var mı moralim çok bozuldu