Asl-Ert1 benim gebeliğin başından beri var enfeksiyondan kaynaklı dedi doktor kaç defa idrar yolu enfeksiyonu oldum antibiyotik kullandım sonrasında mantar oldum hep. azaldı ama bitmiyor hiç benim kafamı kurcalıyor normal doğumda bebeğe bulaşır mı diye iki defa da fitil kullandım bana mısın demiyor 32 haftalık hamileyim benim de kokulu değil afedersin yapış yapış bir şey özellikle lavaboya çıktıktan sonra geliyor çamaşır değiştirmekten bıktım çok da dikkat ederim temizliğe