Sudeakay Haftam bitti 6. Haftaya girdik kese de gözüktü çok şükür.. hiç mide bulantım olmuyor sizdede öyle olmuş muydu? Erkek bebek olursa bulantı olmaz derler genelde 😄 birde normal doğum yapan birisi sürecini anlatabilir miii
Wera Sudeakay bebegim erkek 6.haftadan 16.haftaya kadar kustum hastanelerde yattım iki günde bir acillerde serum yedim 6kilo kaybettim kızımda hiç kusmamıştım
Ezgisrerkli Sudeakay Erkek bebekle hiç alakası yok maalesef, ben iki gebelik yaşadım ikiside erkek ve her iki gebeliğimde de mide bulantısı yaşadım 😂
Msydn6 Sudeakay yok canım ya benim 2 oğlum var ikisinde de ilk 4 ay midemden mahvolmuştum🥴 bunda da hafif seyrediyo şuan prilamla geçiştirdim iyi gibiyim bakalım bu sefer kız istiyoruz ama hayırlısı sağlıklısı tabi
gamzecgr Sudeakay benim ikiz erkek 8.haftadan sonra başlamıştır bulantılarım o zamana kadar hiç belirtim yoktu 12.haftaya kadar her gün ağlayarak istifra etmiştim 🥲🥲
Sudeakay Ayy demek ki hurafeymiş internette görmüştüm bende bunu çok şükür bulantım yok benim ya belki ilerleyen haftalarda başlar bilemiyorum