Kayrammirza Mrb 13 haftalık hamileyim bugun sol kasığımda ağrım var adet olucakmisim gibi belim de ağrıyor yürümekte zorluk çekiyorum.Kanamam yok doktora.gitmek istemedm oyuzden sizce nedendir bilen annelerimiz çıkarmı
Cylnglsn @Kayrammirza aynı durumu bende yaşadım 13. Hafta başında oldu bıçak saplanması gibiydi 5 10 dakikada bir sonra göbek deliğime kadar yayıldı sağ tarafta da başladı. İdrar yolu enfeksiyonu olmuşum bide safra kesemde taş çıktı 🙄 ama araştırdığımda rahim bağlarının çekilmesinden olabilir diyordu bu hafta kasık ağrıları normalmiş 🤷♀️ kanama olmadığı sürece ve sıklaşmadığı sürece sorun yoktur diyorlar. Umarım hemen geçer.