Anneyim5818 Didemcann verilir sonrasinda insaallah sıkmayın canınızı. Ben ilk oglumda 50 kg ile hamile kalıp 72 ile doguma gitim. Tam 22 kg almistim. Millet yanimda durmaktan korkuyodu her an dogurucam cocuk cikicak diye 😊😊
Anneyim5818 minik_kurabiyeee benimde 2. Hamileligimde çıkmıştı. Son 1 ay diyet yapmıştım. Annemde de seker var. Ailede genetik aslında. Ben de aslında diyetli bi sekilde mi yol alsam
minik_kurabiyeee Anneyim5818 ailenizde varsa ve diğer gebeliğinizde başlangıcında varsa ihmal etmeyin bence çünkü şeker gerçekten riske atilcak bi şey değil ya bir cihaz edinin kendinize eğer yüksek çıkarsa diyet yapın
haticelikkk Anneyim5818 61 le hamıle kaldım 39 haftayım 14 kg aldım 75 kiloyum. Ama zaten can taşıyoruz kızlar bu kilolar çok normal ve çok guzel. Kıloları dusunmeyın hamılelhım tadını cıkarın
Svgrbzz Selinmoon bende 11+3 üm ben 3 5 kere kustum ya bu süre içerisinde ve 4 5 kilo aldım bende mi bi terslik var 😄
User22 Anneyim5818 bulantılarım daha yeni bitti diyebilirim çok bulantılı geçti hamileliiğim. Amin inşallah sizde sağlıcakla kucağınıza alın 🥰🥰
Yonca_26 Anneyim5818 13 haftalik olduk🥰10 haftalikken di en son kontrolüm ilk kez orda kiloma bakildi 49ile hamile kaldim 49.950 cikmistim haftaya tekrar kontrolüm var bakalim bende merak ediyorum herkes cok kilo aldin diyo😂