Yagmurakyurek 29haftadan selamlar özelikle gece yatarken midemden boğazıma bir yumru oluyor sanki bişi gelior midemden boğazıma yanma oluyor süt yeşil elma yoğurt her türlü yolu denedim 2gundur yatamiorum çok kötü oldum bu neyin nesi kızlar
www0756- Sanırım reflü denilen olay aynısı bende de var o haftalarda başlamıştı son haftadayim hala aynı umarım doğumdan sonra geçecek
Yagmurakyurek www0756- peki doktorunuza danistinizmi bişi dedimi benim kontrole daha var 5ocakta muanem o zmn soracam
Glsmtt Bana da oyle olmustu hatta bigazimdan bir sey gecmiyordu yani oyle bir his oluyordu doktor ilac verdi onu kullandim iyi oldum simdj ise mide yanmasi basladi
Tubamrt Benim de öyleydi doktorum rennie çiğneme tableti verdi çok rahatlattı beni çok şükür hem mide yanmam geçti hem de ağzıma gelen acı su geçti
Yagmurakyurek Tubamrt acı su yokta boğazıma yumru gibi oluyor bişi gelior gibi sonra geri mideme gelior acı su yok ağzımda boğazıma bişi gelior gibi yarıda kesilior geri mideme kadar yanior