Hayal-21 Geçen hafta kontrole gittim doktor tahlil sonuçlarımda idrarda biraz kan var dedi monurol suda çözünen toz ilac verdi kullanan varmı aranızda. Bebeğime bı zararı olmaz dimi
tatlibebegim_ Hayal-21 ben kullandım tek doz fazla geçirmedi gibi doktor ciddi bi sorun yok ama yinede kullan dedi içtikten sonra 3 4 saat wc gidilmemesi gerekiyormuş ama ben dayanamadım dk başı gittim😂
mineirem Hayal-21 o kadar çok kullandım ki enfeksiyon için bişey olmadı olsaydı doktorun yazmazdi zaten canım
Hayal-21 tatlibebegim_ ben sabah WC ye gittim ama afedersin kipkirmiziydi idrar.. Birde banada sanki 2 doz kullan dedi ikincisini 3 gün sonra tekrar kullan dedi ama bı tek doz eczane verdi
Hayal-21 tunasmom insan bu durumdayken herşeyden evhamlaniyor galiba yada bende böyle cnm bebeğime zarar gelmesin diye sonuçta yediğimiz içtiğimiz herşey onada geçiyor cnm
tatlibebegim_ Hayal-21 tekrar yazdır istersen bana tek doz dedi benimde idrarım hala koyu renk imiş fayda etmiştir
tatlibebegim_ RavenV evet bende gece içtim ama 10 dk anca dayanabildim bebek baskı yaptığı için çabuk wc geliyor