Cok uzgunm kizlar 22 haftalık hamileyim ayrıntılı ultrason yaptirdim ve bebeğimin iki böbreginde büyüme göründü biri 5mm diğeri 6mm Bu durumu yaşayıp sonradan düzelen varmi 3 doktor gördü üçüde genelde %90oranin da sonradan geçiyor dedi ama yinede içimde bi korku var geçmezse ameliyat ediliyormus Yasayip sonradan gecen varmi