38+3 gebeyim. cuma nasipse spinal sezaryen planladık. dün kontrolümde bebek 35 hafta uyumlu çıktı. kilosu 2700 gr. doktorum minyon ve çok zayıf olduğunu söyledi. gebeliğimin başından beri kusuyorum. kendim de hiç kilo almadım. cumaya 3 günüm var ama yine de kendimi zorlasam biraz daha bebeğe kilo aldırabilir miyim acaba? reflü gibi fışkırarak kusuyorum, tutmaya çalışıyorum sabrediyorum ama olmuyor. dünden beri ağlıyorum bebeğimi besleyemedim diye..